בא לי מתוק!

זה קורה לכולנו... פתאום אנחנו חייבים לאכול משהו מתוק. זה יכול לקרות כשמגיעים הביתה מהעבודה או בערב מול הטלוויזיה, בסופי שבוע או סתם ככה באמצע היום.

מה אפשר לעשות כדי למנוע את התופעה?

#  לאכול 5 ארוחת ביום- 3 ארוחות גדולות ושתי ארוחות ביניים קטנות יותר.
#  לאכול מזון בעל אינדקס גליקמי נמוך שיוצר תחושת שובע לאורך זמן כמו: דגנים מלאים, קטניות, אגוזים ושקדים ובטטות.
#  לשתות מים בכמות מספקת.
#  ללמוד לעצור את התגובה האוטומטית!
מה אפשר לעשות רגע לפני שליחת היד לעוד עוגה או ממתק מיותרים:
#  לשתות כוס מים בטמפרטורת החדר.
#  לצאת מהמטבח ולהתרחק מהאוכל.
#  להתבונן פנימה ולנסות להבין האם אנחנו באמת צריכים את המתוק? ומה אנחנו כן צריכים עכשיו באמת, מה חסר לנו? שקט? זמן לעצמנו? ארוחה מלאה? פעילות גופנית? מישהו שיקשיב לנו?
#  למצוא פעילות חלופית לאכילה! קריאת ספר, יציאה להליכה, אמבטיה, שיחה, שינה או כל פעילות אחרת שנהנים ממנה.
#  להיעזר בצמחי מרפא שמפחיתים חשק למתוק ומאזנים רמות סוכר.
 
הכותבת: שרון איל - נטורופתית ומטפלת בג'ין שין דו

Share

חזרה לדך הראשי >

Powered by Artvision | Truppo Websites